10 فروردین 1403

جهانبخش: خوشحالم برنده جنگ با گوچی شدیم

رویارویی ستاره های ایرانی هلند به سوژه ای ناب برای رسانه های هلندی تبدیل شد تا جایی که بعد از مصاف عصر دیروز هر دو بازیکن جلوی دوربین ها قرار گرفتند.

به گزارش خبر راست، دیدار تیم های هیرنوین و آلکمار در حالی با برتری 2-1 آلکمار به پایان رسید که این جدال تا دقایق پایانی با تساوی پیش می رفت اما درخشش علیرضا جهانبخش و پاس گل دیدنی او ورق را به سود AZ برگرداند تا این تیم با رسیدن به سه امتیاز دیدار تا جایگاه چهارم جدول صعود کند.
در شرایطی که رویارویی دو ستاره تیم ملی ایران در این بازی به یکی از سوژه های جذاب تبدیل شده بود بعد از اتمام دیدار رسانه های هلندی با محاصره هر دو بازیکن در میکسدزون ورزشگاه آبه لنسترا به مصاحبه با جهانخبش و گوچی پرداخته و نظر آنها در خصوص بازی و دربی ایرانی ها را جویا شدند.
جهانبخش در بخشی از صحبت های خود به عنوان یکی از ستاره های آلکمار در این بازی پیرامون رویارویی ایرانی ها گفت:« من و رضا در تیم ملی ایران جزو دوستان بسیار خوب و صمیمی هستیم و رقابت مان تنها به همین 90 دقیقه ختم می شود و در باقی مواقع مثل دو برادر هستیم. خوشحالم که در این رقابت من و الکمار برنده زمین شدیم و در این بین توانستم گوچی را شکست بدهم».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *