10 فروردین 1403

مصرف بهینه گاز در بخش خانگی در گیلان سبب افزایش تزریق گاز به بخش صنعتی و نیروگاهی شده است

حسین اکبر مدیرعامل شركت گاز استان گيلان از مصرف بیش از 1.6 میلیارد مترمکعب گاز در دو ماه اول زمستان سال جاری در گیلان خبر داد.

به گزارش خبر راست، وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تنها 2.5 درصد رشد داشته که با توجه به جذب 50 هزار مشترکین جدید گاز در یک سال گذشته آماری بسیار مناسب می باشد.

مدیرعامل شركت گاز استان گيلان ادامه داد: در زمستان امسال علیرغم سرمای هوا و افزایش تعداد مشترکین شاهد کاهش 18 درصدی حجم مصرف گاز در بخش خانگی به میزان 830 میلیون مترمکعب بودیم که این موضوع سبب افزایش 57 درصدی گازرسانی به مشترکین صنعتی و نیروگاهی شده است.

مهندس اکبر افزایش مصرف گاز در حوزه نیروگاهی و صنعتی و کاهش آن در حوزه مشترکین خانگی و تجاری در راستای استفاده مطلوب از نعمت گاز بسیار ارزشمند دانست و بدین منظور از کلیه مشترکین خانگی و تجاری که با رعایت دمای آسایش  (18 الی 21 درجه) گاز را بصورت بهینه مصرف می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان از همکاری شایسته صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرمانداری ها و سازمان های مذهبی تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و …. بجهت همراهی در جهت اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *