29 اسفند 1402

پرداخت پاداش ۴۰میلیون تومانی به مدیر غیر قانونی (مجتبی ماه پسند) با کدام منطق!؟+سند

هفته گذشته بود که بیش از پانصد میلیون تومان بعنوان پاداش سال ۹۶ بحساب مدیران و معاونین مناطق و سازمانهای وابسته واریز شد.

به گزارش خبر راست، رویداد گیلان نوشت: هفته گذشته بود که بیش از پانصد میلیون تومان بعنوان پاداش سال ۹۶ بحساب مدیران و معاونین مناطق و سازمانهای وابسته واریز شد.

مجتبی ماه پسند مدیر امور مالی شهرداری رشت که گویا این روزها بعنوان نورچشمی  لقب گرفته از بین پاداش بگیران بالاترین دریافتی را دارد؛ فارغ از این که این دریافتی ها براساس کدام معیار و سنجشی صورت گرفته این سوال پیش می آید چگونه این مدیر غیر قانونی میبایست چنین دریافتی عجیبی داشته باشد!؟

اردیبهشت ۹۶ بود که نامه ای از سوی ساحره میرسیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خطاب به فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت ارسال شد؛ در این نامه صراحتا انتصاب «مجتبی ماه پسند» که از کارکنان قراردادی شهرداری است به سمت مدیر امور مالی شهرداری بدون رعایت شرایط احراز و فرآیند اداری مربوطه صورت گرفته است و با توجه به تصریح مقررات مربوطه، سرپرست شهرداری رشت باید به قید فوریت نسبت به عزل او اقدام نماید. اما تاکنون حتی پس از روی کار آمدن نصرتی این اتفاق نیفتاده است!

 

چگونه فردی که در زمان سرپرستی جمشیدپور بصورت غیر قانونی بعنوان مدیر مالی شهرداری برگزیده میشود میبایست مبلغی بالغ بر ۴۰میلیون تومان پاداش دریافت نماید!؟
از آنجا که بیش از ۶ماه از انتصاب نصرتی بعنوان شهردار رشت میگذرد چرا با وجود عزل و نصب های متعدد، تغییری در حوزه مالی شهرداری صورت نمیگیرد!؟ آیا به غیر از مجتبی ماه پسند فرد دیگری توانمندی و شایستگی های لازم را برای این مسولیت ندارد!؟
شهردار رشت شفاف پاسخ دهد چرا فردی که بصورت غیر قانونی منصوب شده باید چنین پاداشی از بیت المال دریافت نماید و چه عاملی باعث میشود که وی اقدام به تغییر این فرد نکند

طبق شنیده های خبرراست مجتبی ماه پسند در طول دوران تصدی شهردار جدید رشت دکتر نصرتی بیش از یک میلیارد ریال پاداش دریافت کرده که تقاضا داریم شهردار رشت یا روابط عمومی شهرداری پاسخی مناسب جهت تنویر افکار عمومی منتشر نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *