29 اسفند 1402

میزخدمت به صورت تخصصی در بخش تولید و تجارت گیلان تشکیل گردید

 فرهاد دلق پوش از تشکیل فضای تخصصی در محل ورودی سازمان خبر داد و گفت: با راه اندازی میز خدمت، خدمات به صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع به صورت منسجم ارائه خواهد شد.
به گزارش خبر راست، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان افزود: این سازمان با استقرار 9 کارشناس از حوزه های مختلف تخصصی در بخش های صنعتی، معدنی، تجاری و آموزشی، در صدد ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم و تسریع در امر خدمات رسانی در قالب میز خدمت است.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، آموزش‌های لازم برای کارشناسان به منظور ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز مردم و همچنین شناسایی و تعریف روش‌های ارائه خدمات مطلوب از طریق میز خدمت در دستور کار قرار گرفته است.
دکتر دلق پوش همچنین گفت: فرهنگ سازی برای مردم به منظور ترویج دریافت خدمات مورد نیاز از طریق میز خدمت نیز باید از طریق کلیه رسانه های پرنفوذ، مورد اطلاع رسانی و توجه قرار گیرد.
متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان، هدف از تشکیل میز خدمت را نهادینه سازی دولت الکترونیک، کاهش فرایندها، تکریم ارباب رجوع و ارائه مطلوب خدماتِ دستگاه ها دانست و عنوان کرد: ممانعت از هدررفت وقت و انرژی و منابع مالی و انسانی می تواند از جمله دستاوردهای مطلوب میز خدمت و تحول ویژه ای در انجام امور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *