10 فروردین 1403

سپیدرود؛ جایی برای پیرِمردا نیست!

با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که میانگین سنی 11 بازیکن اصلی تیم در حدود 29 سال است. درحالی‌که میانگین سنی خیلی از تیم‌های لیگ برتر زیر 24 سال است.

البته برای پی بردن به‌اشتباه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان در نحوه‌ی مدیریت این باشگاه می‌توان به روش اداره تیم سپیدرود و جذب بازیکنان در یک‌هفته‌ای که تیم در اختیار نوین و دوستانش بود اشاره کرد.

سپیدرود تحت مالکیت نوین با سه بازیکن قرارداد امضا کرد که محسن ایران‌نژاد با ۳۳ سال سن و امین منوچهری با ۳۲ سال سن به این تیم اضافه شد و مهدی فیض‌آبادی با ۲۲ سال به تیم سپیدرود پیوست.

از دو بازیکن جذب‌شده از خارج تیم سپیدرود دو بازیکن بالا ۳۲ سال سن دارند و یک بازیکن نیز در تیم بازیکن ساز پیکان و مجید جلالی جدا شد و به سپیدرود پیوست که تعداد بازی‌های این بازیکن ۲۲ ساله را باید کشف کرد و این یک مسئله حل نشده است.

با ۱۰ بازیکن تیم سپیدرود فصل گذشته تمدید قرارداد انجام شد که از بازیکنان تمدیدی محمدرضا مهدوی با ۳۷ سال، نزهتی ۳۳ سال، حسین کعبی با ۳۲ سال، میلاد قربان زاده با ۲۹ سال، فردوسی با ۲۸ سال، ابراهیمی با ۲۸ سال سن با این تیم قرارداد بستند که به‌شدت میانگین سنی تیم را افزایش داد. میعاد یزدانی و ایمان صادقی نیز پس از چند جلسه تمرین دیگر در تمرینات شرکت نکردند. حمید ملکی بازیکن جوان فصل گذشته این تیم هم با مالک جدید به توافق نرسید و از این تیم جدا شد. علی عباسی با ۲۲ سال سن و میثم تهیدست با ۲۵ سال سن در جمع بازیکنان قراردادی جزء بازیکنان جوان تیم محسوب می‌شوند.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که میانگین سنی ۱۱ بازیکن اصلی تیم در حدود ۲۹ سال است. درحالی‌که میانگین سنی خیلی از تیم‌های لیگ برتر زیر ۲۴ سال است.

سپیدخبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *