10 فروردین 1403

بررسی کارنامه مسعود نصرتی توسط حامد عبدالهی در صحن شورا

 

اختصاصی خبر راست/حامد عبدالهی عضو هیئت رئیسه شورای شهر خواستار شفافیت در عملکرد شهردار رشت شد و گفت حوزه های مختلف شهرداری زیر سوال هستند از جمله پروژه های عمرانی که ۴ ماه از سال گذشته و هیچ اقدامی صورت نگرفته و اسناد مناقصه هدفمند صورت می گیرد.
چرا یک رقم ۶۰ میلیاردی با پیمانکاران غیر بومی صورت می گیرد.
قرادادهای پل های روگذر که از سوی ناجا قرداد بسته شده و شرکتهای غیر بومی وارد رشت می شوند.
چرا از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده نمی شود.
عبدالهی افزود: شهر نازیباست از هر مسیری که وارد رشت شوید، چهره شهر زشت و زننده است.
تابلوهای داربستی، پرچمی و پیام های تبریک و … در چهار طرف شهر نصب شده و رشت را نازیبا کرده است.
عضو شورا ابراز کرد: در حوزه شهرسازی انتظار داشتیم در ضوابط طرح تفصیلی اصلاحاتی صورت گیرد.
سرعت کار کند است. سازنده ها چقدر باید تحمل کنند ؟؟و بلاتکلیف مانده اند و آمار صدور پروانه بسیار پایین آمده است.
شهردار لیست پاداش را به هر نام و هر عنوانی که پرداخت کرده به شورا گزارش دهد.
عضو شورا ادامه داد: لیست پاداش به نام هر فرد را از شهردار خواستیم ، گویا چند مرحله پاداش داده شده ولی به شورا گزارش نشده است. شهردار لیست پاداش را به هر نام و هر عنوانی که پرداخت کرده به شورا گزارش دهد. همچنین لیست تهاترهایی که بالای ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده به شورا گزارش دهید.
عبدالهی افزود: لیست اسناد خزانه را به شورا گزارش دهید. شهرداری رشت در سال گذشته چقدر اسناد خزانه داده و به کدام شرکتها داده است.
عضو شورا تصریح کرد: هر روز شاهد افزایش نیرو به بدنه شهرداری هستیم. لیست افرادی که اضافه شده اند و هر خدماتی ارائه می دهند، به شورا گزارش دهید. ۵۰ مشاور گرفته شده و آن هم در شرایطی که ۳۰ درصد پرسنل شهرداری بلاتکلیف مانده اند.
عبدالهی ادامه داد: ۲۰ میلیارد مبایعه نامه در دوره شهردار قبل منعقد شده ولی حوزه املاک مشخص نیست چه کار می کند. تکلیف مالکین مذکور را مشخص کنید. ملک را شهرداری مبایعه نامه صادر کرده ولی با تغییر شهردار قرار نیست مبایعه نامه ها بلاتکلیف بماند.
چاله های شهر ترمیم نشده سازمان عمران کار خاصی انجام نداده ولی قرارداد ۴۰۰۰ تن آسفالت منعقد شده و آسفالت از شهر رشت خارج می شود و یک ریال هم پول داده نشده است. این آسفالت تولیدی را چرا در شهر برای مرمت معابر نریختید.
او افزود: قیر یارانه گرفتیم و به مسکن و شهرسازی تعهد دادیم برای استفاده در محدوده مسکن مهر، استفاده شود و سفته هم امضا شده ولی حتی یک متر محدوده مسکن مهر هزینه نشده و طی قراردادی که گفته شد برای خارج رشت هزینه می شود. مردم بدبین شده اند. از شهردار انتظار داریم این نابسامانی را جمع کند.

خبرراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *