10 فروردین 1403

حمید هیراد هم برای اجرای کنسرت خیابانی اعلام آمادگی کرد

حمید هیراد ـ خواننده پاپ ـ که این روزها نیز با حاشیه‌هایی روبه‌رو بوده است، آمادگی خودش را برای اجرای کنسرت خیابانی رایگان اعلام کرد.
به گزارش خبر راست،  به دنبال تصمیم همایون شجریان برای اجرای کنسرت خیابانی گسترده رایگان، خواننده‌های دیگری مانند سیروان خسروی و حمید هیراد نیز برای اجرای کنسرت خیابانی رایگان اعلام آمادگی کردند.
هیراد عصر امروز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود، از تصمیمش در این خصوص خبر داد و نوشت: برای شادی دلهایتان تمام وجودم را می‌دهم و برای اثبات حرفم آمادگی خود را برای اجرای کنسرت‌های خیابانی به صورت رایگان اعلام می‌کنم.
این خواننده جوان در چند روز گذشته با حاشیه لب‌خوانی و اجرای پلی‌بک در کنسرت شیراز خود روبه‌رو بود؛ البته او در کنسرت شب گذشته خود در تهران از اهالی رسانه و منتقدان دعوت کرد تا به این حاشیه‌ها پایان دهد.
همایون شجریان اولین خواننده‌ای بود که اعلام کرد در صورتی که مشکل مجوز وجود نداشته باشد بدون هیچ انتفاعی اقدام به برگزاری کنسرت خیابانی می‌کند. تصمیم شجریان با استقبال خانه موسیقی، شورای شهر و شهرداری تهران روبرو شد.
دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز با انتشار متنی، تاکید کرد که برای صدور سریع مجوز کنسرت‌های رایگان در حمایت از مردم همکاری می‌کند.
پس از این خبر، سیروان خسروی خواننده پاپ آمادگی خود را برای اجرای این نوع کنسرت اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *