10 فروردین 1403

اصلاح قانون مطبوعات از ضرورت ها می باشد/مطبوعات و رسانه کنترل کننده مسائل عمومی کشور هستند/شبکه های برق استان توان مشخصی دارند

جلسه پرسش و پاسخ مجمع نمایندگان با حضور جمعی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیوان محاسبات گیلان در رشت برگزار شد.

اختصاصی خبر راست/ زینب قربانی: کوچکی‌نژاد در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از خبرنگاران عنوان کرد: در قانون برنامه ششم به حوزه مطبوعات پرداخته شده است. امنیت شغلی برای خبرنگاران یک ضرورت است و باید یک بیمه همگانی برای تمام خبرنگاران در نظر گرفته شود و خبرنگاران بیکار شده ی به عنوان مثال یک روزنامه باید مورد حمایت بیمه بیکاری دولت قرار گیرند و لایحه آن وارد مجلس شود.

اصلاح قانون مطبوعات از ضرورت ها می باشد

وی ادامه داد: اصلاح قانون مطبوعات از ضرورت ها می باشد. اگر مطلبی به حق مطرح گردد اما برعلیه مدیر یا مسئولی باشد رسانه بایکوت میشود لذا نیازمندیم که کمیسیون فرهنگی در امنیت شغلی خبرنگاران بیشتر تلاش کنند.

مطبوعات و رسانه کنترل کننده مسائل عمومی کشور هستند

او اظهار کرد: مطبوعات و رسانه کنترل کننده مسائل عمومی کشور هستند و مشکلات جامعه را با حفظ شان فرد یا مجموعه منعکس می کنند.

نماینده مردم رشت با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت گفت: هیچ‌گاه در تیم سپیدرود اعمال‌ نفوذ نکرده‌ام و معتقدم کسی که می‌تواند به تیم کمک کند باید در کنار تیم باشد.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه نباید مسئولان دولتی در دیوار شیشه‌ای بنشینند و نظاره‌گر باشند تصریح کرد: با همکاری حسنی، نماینده رشت نامه‌ای برای سؤال از وزیر ورزش درباره سپیدرود تهیه‌کرده‌ایم و باید استاندار، مدیرکل و وزیر در این رابطه پاسخگو باشند.

شبکه های برق استان توان مشخصی دارند

وی با اشاره به مشکلات قطعی برق گیلان گفت: شبکه های برق استان توان مشخصی دارند و با افزایش مصرف برق و عبور از توان شبکه مجبور به قطع برق یک منطقه می شوند تا مناطق دیگر بتوانند را منتقل کنند و سپس برق وارد مدار کشور می شود.

وی افزود : ما در گیلان اضافه تولید برق داریم که کل برق وارد مدار برق کشور شده و سپس در کل کشور توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *