11 فروردین 1403

صادرکنندگان برگزیده سال ۹۷ گیلان معرفی می‌شوند

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در بیست و دومین سالروز ملی صادرات براساس شاخص‌ها و معیار‌ها صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۹۷ گیلان را معرفی می‌کند.

به گزارش خبر راست، منوچهر صدفی صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران همانند سال‌های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی، صادرکنندگان نمونه را معرفی‌ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان براساس معیارهای مقرر و شاخص‌های مندرج در سایت www.tpo.ir الگوهای موفق در عرصه صادرات را شناسایی می‌کند گفت: بر این اساس صادرکنندگان برگزیده استانی سال97 در بیست و دومین سالروز ملی صادرات معرفی می‌شوند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه از تمامی صادرکنندگان استانی دعوت می‌شود تا در این فرآیند ثبت‌نام کنند خاطرنشان کرد: ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان گیلان آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان در ابتدا باید به قسمت صادرکنندگان نمونه سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir  مراجعه کنند افزود: متقاضیان باید با مطالعه ضوابط و معیارها فرم مربوطه را تکمیل کرده و براساس هر یک از گروه‌های کالایی ثبت‌نام الکترونیکی خود را انجام دهند.

صدفی زمان این ثبت نام را از 17 شهریورماه تا 19 مهرماه امسال عنوان کرد و با اشاره به اینکه این ثبت نام به مدت یک ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: تحویل اصل مدارک و مستندات متقاضیان از 20 شهریورماه آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری 25 شهریور ادامه دارد.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 97 مستقر در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان و اداره بازرگانی خارجی گیلان ارائه دهند.

صدفی تصریح کرد: متقاضیان و علاقه‌مندان شرکت در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی سال 97 می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تماس حاصل کرده و از جزئیات این فرآیند آگاه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *