10 فروردین 1403

لشکر محرومان پرسپولیس مقابل السد

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و همینطور برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد غائب خواهند بود.

به گزارش خبر راست، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم فوتبال الدحیل بود و در یک بازی فراموش نشدنی موفق شد با پیروزی 3 بر 1 زمین مسابقه را ترک کند و اولین تیم حاضر در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب لقب بگیرد. ساعتی بعد هم تیم فوتبال السد با کسب تساوی 2 بر 2 و در مجموع با پیروزی 5 بر 3 استقلال به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا بار دیگر شاهد دو مسابقه از این دو تیم باشیم که در مرحله گروهی در یک گروه قرار داشتند.

علیرغم صعود پرسپولیس اما خبر بد برای هواداران این تیم غیبت محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و همینطور برانکو ایوانکوویچ است.

کمال کامیابی نیا در نیمه اول و در درگیری با بازیکن حریف که ضروری هم نبود، کارت زرد گرفت تا مانند دیدار رفت نیمه نهایی سال گذشته مقابل الهلال در دیدار رفت نیمه نهایی امسال برابر السد هم غائب باشد.

برخلاف کامیابی‌نیا اما محمد انصاری خطایی به موقع روی ادمیلسون در نیمه اول انجام داد که حتی می توانست با کارت قرمز دارو هم جریمه شود، ولی روشن ایرماتوف به کارت زرد بسنده کرد تا این بازیکن تا پایان در بازی بماند ولی از دیدار بعدی محروم شود.

علاوه بر این دو بازیکن برانکو ایوانکوویچ هم که در طول بازی به تصمیمات داوری معترض بود، در ثانیه های پایانی با تصمیم داور ازبک اخراج شد تا او هم در دیدار رفت نیمه نهایی مقابل السد که در قطر برگزار خواهد شد، حاضر نباشد.
محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات حالا با محرومیت دو بازیکن کلیدی و عدم حضور برانکو کنار خط که اتفاق نادری به شمار می‌آید، می تواند شرایط سختی را برای سرخپوشان در دیدار برابر السد رقم بزند.

با این وجود برانکو که باید از روی سکوها دیدار بعدی آسیایی پرسپولیس را تماشا کند، امیدوار به این موضوع است که نعمتی به ترکیب باز خواهد گشت تا گزینه های او در میانه میدان افزایش پیدا کند؛ هر چند این دو محرومیت دست برانکو را به شدت بخش دفاعی تیم خالی کرده است و این مربی کروات از همین حالا باید به فکر انتخاب دو بازیکن جایگزین در پست مدافع راست و هافبک تدافعی باشد.

در ساده ترین شکل می توان انتظار داشت که برانکو برای ترمیم تیم خود، نوراللهی را در سیستم 2-4-4 لوزی به پست هافبک تدافعی منتقل کند و از شایان مصلح در پست دفاع چپ بهره گیرد.
دیدار رفت پرسپولیس برابر السد روز 10 مهرماه در قطر و بازی برگشت روز یکم آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *