29 اسفند 1402

دم خروس بیرون زد/نیروهای قراردادی در آستانه جمع آوری طومار به جهت بی عدالتی/نصرتی در تاریخ ۲۷دی نودوشش برای استخدام ماهپسند نامه زده بود؟

اختصاصی خبرراست بعد از موضع گیری اعتراضی شش نفر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در خصوص استخدام موردی در شهرداری رشت (اینجا بخوانید) و اینکه این موضوع در زمان شهرداری آقای مسعود نصرتی انجام گردیده و هم اکنون نیز به واسطه حضور ایشان در معاونت سازمان شهرداریهای کشور و رایزنی امیر حسین علوی رییس شورای شهر رشت با وی ، با سرعت بیشتری در حال پیگیری است ، تحریریه “رشت گیلان” به منظور شفاف سازی موضوع تماسی با شهردار سابق رشت گرفت (اینجا بخوانید) و طی این تماس جناب نصرتی این موضوع را تکذیب و اظهار نمودند ؛ “استخدام کارکنان دارای ضوابط خاصی بوده و اینچنین نیست که به صورت موردی انجام پذیرد .”
کمتر از ۲۴ ساعت از اظهارات جناب نصرتی نگذشته بود که در فضای مجازی نامه ای به شماره ۱۲۲۲/۴۲/۸۰/۹۷-۹۷/۶/۲۶ و به
امضای مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان خطاب به سرپرست شهرداری رشت منتشر شد . در این نامه از سرپرست شهرداری خواسته شده بود به منظور تبدیل وضعیت مجتبی ماه پسند خلاصه پرونده و صورتجلسه شورای اداری همراه با پست پیشنهادی متناسب با مدرک تحصیلی نامبرده را جهت اقدامات بعدی ارسال نمایند .
این در حالی است که گفته می شود نامه ای که دکتر نصرتی برای تبدیل وضعیت نامبرده به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فرستاده بودند ، یعنی نامه ی شماره ۲۱۷۲۱۵-۹۶/۱۰/۲۷ ، هیچ رونوشتی از آن در شهرداری رشت موجود نیست !؟

شنیده ها از آن حکایت دارد که بسیاری از نیروهای قراردادی که سالهاست با مشکل تبدیل وضعیت روبرو بوده اند در تدارک جمع آوری طومار هستند

خبرراست

خبرراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *