29 اسفند 1402

تیراندازی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز / تعداد تلفات مشخص نیست

 

به گزارش خبر راست، بر اساس اخبار به دست آمده در اوایل رژه نیرو‌های مسلح در اهواز، از پارکی که در پشت محل برگزاری رژه بود عده‌ای عنصر تروریستی، شروع به تیراندازی کردند که با سد نیرو‌های امنیتی مواجه شدند.
به نوشته خبرگزاری میزان، این حمله تروریستی تلفاتی نیز داشته است، اما هنوز از آمار کشته‌ها و زخمی‌ها اطلاعی در دست نیست.
طبق مشاهده خبرنگار ایسنا، این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز صورت گرفت. تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.
این  تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود


فوری | تیراندازی تروریست‌ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز / تعداد تلفات مشخص نیست


خبرگزاری فارس نیز در همین باره نوشته است: ۳۰ دقیقه پس از آغاز رژه گذشته بود که ناگهان دو نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند تیراندازی کردند.

فوری | تیراندازی تروریست‌ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز / تعداد تلفات مشخص نیست

گفته می‌شود که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.
هنوز جزئیاتی از تلفات این حمله تروریستی و دستگیری افراد حمله کننده منتشر نشده است.
مسوولان خوزستان حاضر در رژه نیروهای مسلح اهواز در سلامت هستند
در مراسم امروز رژه‌های نیروهای مسلح، چند عنصر مسلح جمعیت را به گلوله بستند.  آیت‌الله جزایری، آیت‌الله حیدری، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.

فوری | تیراندازی تروریست‌ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز / تعداد تلفات مشخص نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *