29 اسفند 1402

شهردار معزول رشت یک ملک را از خودش به خودش فروخته بود!+اسناد

اختصاصی / به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر راست یکی از شهرداران سابق شهر رشت در زمان تصدی خود در این شهرداری یک سند مالی را بعنوان فروشنده و خریدار امضا نموده و در واقع یک ملک را از خودش به خودش فروخته است.

با بررسی اسنادی که در اختیار خبر راست قرار گرفته آقای شهردار وقت سید محمد علی ثابت قدم طی وکالت نامه شماره ۹۲/۰۹/۱۲ – ۳۷۰۵ از سوی برادرش و دو نفر دیگر در زمانی که سکان شهرداری رشت را عهده دار بود یک آپارتمان واقع در خیابان گلسار ، بلوار دیلمان ، خیابان آذر اندامی را با صورتجلسه تهاتر شماره ۹۴/۰۵/۲۶-۷۵۷۴۶ که خود وکالت فروش آنرا بر عهده داشته به خودش فروخته است ان شاء الله و علیرغم انجام تخلف قانونی ، لااقل منصفانه و به قیمت عادلانه این خرید و فروش صورت گرفته باشد.

لازم به ذکر است ، براساس قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی ، برای مداخله افراد مشمول این قانون در معاملات مندرج در تبصره ۳ ذیل ماده ۱ قانون مذکور حبس مجرد از دو تا چهار سال در نظر گرفته شده است.

در روزهای اخیر دادستان عمومی و انقلاب رشت از بازداشت مدیر ارشد گیلانی خبر داده بود امید است با پیگیری حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا پرونده های مشابه در همه سازمانها و ارگانها مورد بررسی قرارگیرد.

پایگاه خبری خبر راست اسناد بسیار مهمی را در اختیار دارد که در صورت درخواست در اختیار مراجع قضایی خواهد گذاشت بخشی از این اسناد مربوط به یکی از مدیران زیر مجموعه شهردار وقت نیز میباشد که بزودی منتشر میگردد.

خبرراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *