10 فروردین 1403

دختر کوچک ترامپ را بیشتر بشناسید

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا عادت دارد مرکز توجه باشد، خانواده‌اش هم همین‌طور.

به گزارش خبر راست،  «عصر ایران» به نقل از بی بی سی ادامه داد: دخترش ایوانکا به خاطر کسب‌ و کارهای متعددی که راه انداخته مشهور است: از تولیدی لباس گرفته تا کتاب.

دو پسر بزرگش، اریک و دونالد جونیور هم اهل کسب‌ و کارند و می‌شود گفت قدم جای پای پدرشان گذاشته‌اند.

اما دختر کوچک ترامپ رئیس‌جمهور، تیفانی، کمتر از بقیه اعضای خانواده در انظار بوده است؛ دست‌کم تا حالا.

تیفانی تنها دختر دونالد ترامپ از همسر دومش، مارلا میپلز، است. او در کالیفرنیا بزرگ شده و این‌طور که از گزارش‌ها برمی‌آید، قرار است امسال به واشنگتن برود و حقوق بخواند.

تیفانی ترامپ گرچه به اندازه دیگر فرزندان رئیس‌جمهور در اخبار نبوده اما در شبکه‌های اجتماعی بیش از یک میلیون هوادار دارد.

تردیدی نیست که شمار هواداران تیفانی به نام خانوادگی‌اش ربط دارد اما موفقیتش در جذب مخاطب را نباید صرفا به پای پدرش گذاشت.

او سال ۲۰۱۱، وقتی هفده ساله بود،‌ یک ترانه خواند به نام «مثل یک پرنده» که منتقدان نپسندیدند. کمی بعد در هفته مد نیویورک به عنوان مدل برای اندرو وارن طراح آمریکایی ظاهر شد.

با این پیشینه، به نظر می‌رسید تیفانی به عرصه مد یا موسیقی وارد شود اما از آنجا که اخیرا در مدرسه حقوق دانشگاه هاروارد دیده شده،‌ بعید نیست تصمیم گرفته باشد وکیل شود.

تیفانی در دوران کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، برعکس دیگر فرزندان دونالد ترامپ، در صحنه نبود. آن موقع هم می‌گفتند به خاطر مشغله درسی، پدرش را همراهی نمی‌کند. هر چند در نهایت در اجلاس ملی حزب جمهوری‌خواه به صحنه آمد و چند دقیقه‌ای در حمایت از پدرش صحبت کرد؛ پدری که به نظر او «بسیار خون‌گرم، بسیار باملاحظه، بسیار بامزه و در یک کلام خودش است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *