به گزارش خبر راست، در این نظر سنجی هواداران ۴۰ تیم حضور دارند. از جمله مطرح ترین تیم های حاضر در این نظر سنجی می توان به رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا، اتلتیکو مادرید، سه ویا، رئال بتیس و اتلتیکو بیلبائو از اسپانیا، آث میلان، اینتر میلان و ناپولی از ایتالیا، پالمیراس، فلامینگو، گرمیو، ناسیونال و کورینتیانس از برزیل، بوکاجونیورز، ریورپلاته و ایندیپندنته از آرژانتین، لیورپول انگلیس، بوریسیا دورتموند، شالکه ۰۴ و آینتراخت فرانکفورت از آلمان، سلتیک اسکاتلند، پاریسن ژرمن و لیون فرانسه، گوادالاخارا و امه ریکای مکزیک، فنرباغچه و گالاتاسرای ترکیه، رجا کازابلانکا و وداد کازابلانکا و همچنین الاهلی مصر اشاره کرد.

در حال حاضر پرسپولیس ایران پس از پالمیراس برزیل بیشترین رای را دارد و در رده دوم بهترین هواداران دنیا قرار گرفته است. فاصله دو تیم تا ساعت ۱۳:۱۰ روز جمعه ۲۵ آبان به کمتر از ۲۰ هزار رای رسیده است.

هواداران رجا کازابلانکا و سایر تیم ها با اختلاف در رده های سوم به بعد قرار دارند.

برای شرکت درنظرسنجی و رای دادن به نماینده کشورمان به لینک مشخص شده مراجعه نمایید. (اینجا)

خبرهای تکمیلی:

تا ساعت ۱۴:۳۰ پرسپولیس با کسب بیش از ۲۲۴ هزار و ۲۰۰ رای فاصله خود با پالمیراس را به کمتر از ۱۰ هزار رای رساند. پالمیراس بیش از ۲۳۳ هزار و ۸۰۰ رای به خود اختصاص داده است.

تا ساعت ۱۵:۰۰ پرسپولیس باکسب بیش از ۲۲۸ هزار و ۱۰۰ رای فاصله خود را با پالمیراس به حدود ۶ هزار رای رساند. پالمیراس بیش از ۲۳۴ هزار و ۱۰۰ رای تا این لحظه کسب کرده است.

تا ساعت ۲:۱۲ بامداد شنبه تیم پنیارول اروگونه با جهشی چشمگیر با بیش از ۳۵۸ هزار و ۶۰۰ رای به صدر رسید. پالمیراس بیش از ۳۳۸ رای کسب کرده است و پرسپولیس با بیش از ۲۹۰ هزار و ۱۰۰ رای در رده سوم قرار دارد.

حرف تازه