29 اسفند 1402

موفقیتی برای ایشان متصوّر نیستم مگر با حمایت تک تک شما عزیزان شورای شهر

خبر راست/ مجتبی قویدل

در این شرایط حساس کشور و با وجود مشکلات متعدد در جامعه با هر نگاه و خط مشی باید خداقوت گفت به اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت که در انتخاب شهردار به دور از هر گونه نگاه جناحی و تفکر سیاسی ، فقط به منافع شهر نگاه کردند و نیز نباید این موضوع نادیده گرفته شود که اعضای محترم شورا در مدت انتخاب شهردار با درایت و ریزبینی دقیق و موشکافانه تمامی گزینه های داخلی و خارج از استان را با وسواسی خاص مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت بهترین انتخاب را در این شرایط زمانی برای شهر رشت برگزیدند. خدا قوّت عزیزان…

حقیر چندی پیش در یادداشتی با عنوان “یک عضو کوچک شهرداری رشت” عرض کردم که ایشان فردی توانمند و اقتصاددان ، آشنا با فضای شورا و همچنین از بدنه شهرداری هستند و با توجه به مشکلات شهرداری بهترین گزینه می باشند . باید خداوند را شاکر باشیم که با درایت اعضای محترم شورا این مهم رُخ داد.

و امّا حال گپی دوستانه و تمنّا گونه از طرف یک عضو کوچک شهرداری (که احتمالاً حرف دل خیلی از همکاران نیز باشد) با نمایندگان مردم فهیم و با لیاقت شهر رشت .

عزیزان ، حامد عبداللهی شهردار محترم شهر رشت اگر هر چقدر توانمند و مدیر و مدّبر باشد امّا موفقیتی برای ایشان متصوّر نیستم مگر با حمایت تک تک شما عزیزان که انصافاً در جلسه رای اعتماد اثبات کردید.

دوستان عزیز بیائید او را همه جانیه حمایت کنید و کنیم . شما که همیشه و همه جا یاد و خاطره شهدای معزز‌ و حتی وصایای آن زنده دلان تاریخ را سرلوحه کارتان قرار می دهید امروز با درایت خویش این مهم را ثابت نموده و یادگار یکی از همین شهدا که البته توانایی و لیاقتش نیز مسلم است را برای یکی از حساس ترین جایگاهها انتخاب نمودید. چه بسا این اتفاق الگویی شود برای دیگر شهرها تا یک افتخار دیگر و برگی زرّین بر تاریخ این شهر و استان گردد.

البتّه این رخداد مُشت محکمی بود بر دهان دشمنان ملّت و کشور که ببینند روزی جوانان این مرز و بوم برای دفاع از نوامیس ، دین و میهن ، عزیزترین دارایی خود که جانشان بود را با کمال تواضع و بدون هیچ چشم داشتی تقدیم کردند و امروز شاید به ظاهر فرزندان آنها از تجربه شیرین سایه پدر در بهترین لحظات زندگی بی بهره بوده اند امّا راه پدر خود که خدمت به کشور است را پیشه خود قرار داده و ادامه دهنده راه آنها هستند.

و البتّه…

باید گفت با مخالفان و موافقان ( اعضای محترم شورا و همچنین همکاران خودم در شهرداری ) که اگر حامد عبداللهی در این راه موفق شود این موفقیّت برای همه ماست و نه فقط برای او و اگر خدای ناکرده نتواند موفقیّتی کسب نماید همه ما از دو جهت شکست خورده ایم ، اولاً دهان گزافه گویان و بدخواهان نظام و انقلاب را باز گذاشته ایم که ما در نبود شهدا نتوانستیم از یادگارانشان مراقبت و محافظت نمائیم و دوّم اینکه دیگر نمی توانیم بگوییم که بدنه شهرداری نیز افراد توانمندی در خود می پروراند برای مدیریّت شهری.

در پایان سخنی با شهردار محترم شهر و همکار سالهای نه چندان دور ما در شهرداری

جناب آقای حامد عبداللهی عزیز ، این چند سخنِ کوتاه نه از طرف بنده حقیر بلکه از خیل همکاران شما در شهرداری رشت است .

امروز اعضای محترم شورا کلید شهری را به شما سپرده که خود بهتر می دانید که میرزا بزرگ و کوچک ها ، آیت الله ها ، علماء و مفاخر فراوان دارد که اگر بخواهیم تک تک نام ببریم قطعاً در این مجال نمی گنجد . شما امروز نماینده تفکر کارکنانی هستی که همیشه گله‌مند این مطلب بود که چرا از بدنه درونی شهرداری در راس امر قرار نمی گیرند . حال که همه ما به این مهم دست یافتیم امیدواریم این امانت سپرده شده به جنابعالی را به نحو احسن پاس داشته و رو به مقاصدی بلند هدایت نمائید البتّه که همه ما می دانیم خواستن مقاصدی بلند در پرتو اراده ای عظیم نهفته است . باشد که این امانت را در جایی دیگر همانند پدر بزرگوارتان به سر منزل مقصود برسانید.

*عضو کوچک شهرداری رشت و رشتوند : مجتبی قویدل

 

خبر راست: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *