29 اسفند 1402

مصاحبه خبر راست با خواننده گیلانی آرمان علیدوست

آرمان علیدوست خواننده جوان و خوش آتیه گیلانی اولین آهنگ مجوز دار خود را به نام “آروم بخواب” منتشر کرد.

اختصاصی خبر راست/ زینب قربانی: آرمان علیدوست موسیقی را از سال 1382 با نواختن پیانو آغاز کرد و 3 سال بعد صدای خود را شناخت و پا به عرصه خوانندگی گذاشت و در سال ۱۳۸۷ اولین آهنگ خود را منتشر نمود اما از سال 95 فعالیت خود در این زمینه را با انتشار چند آهنگ اما به صورت غیر رسمی افزایش داد تا اینکه این خواننده گیلانی از سوی تیم هنری آقای رضا شیری مورد توجه قرار گرفت و تهیه کنندگی، مدیریت هنری ، تهیه و تولید آهنگ‌های آرمان علیدوست را برعهده گرفت.

پایگاه خبری خبر راست مصاحبه ای را با آرمان علیدوست پس از انتشار اولین موزیک ویدیو مجاز او ترتیب داد. مشروح این مصاحبه را می خوانید:

آقای علیدوست همانطور که میدانید استان گیلان هنرمندان بسیاری تربیت کرده اما اکنون جایگاه موسیقی گیلان و علی الخصوص رشت را چطور توصیف می‌کنید ؟

جایگاه موسیقی گیلان اکنون بسیار بالاست ، زیرا بهترین نوازنده‌هایی که در کشور برای گروههای بزرگ ساز میزنند گیلانی هستند ولی در سالهای اخیر هیچ خواننده‌‌ای از گیلان نتوانسته با یک اسم مشخص و به عنوان یک برند گیلانی خودش را مطرح کند، البته دوستانی بوده اند که تلاش کرده اند در زمینه خوانندگی و انصافا خوب و با قدرت ظاهر شدند اما نتوانستند در مارکت موسیقی کشور حضور یابند ، امیدوارم این اتفاق برای من به عنوان اولین نفر در سالهای اخیر رقم بخورد.

هدف آرمان علیدوست در حوزه موسیقی و خوانندگی چیست و تا کجا میخواهد کارش را ادامه دهد؟

هدف هر خواننده‌ای رفتن به استیج و بیشتر دیده شدن است. در تلاش هستیم که 3 آهنگ قبلی ام مجوز دریافت کند و آهنگ جدیدم “آروم بخواب” که مجوز دریافت کرده و امیدوارم بتوانم بزودی تعداد آهنگهای مجوز دار را به حد نصاب اجرای کنسرت برسانم

در مورد اثر جدیدتان کمی توضیح دهید و چه کسانی در تهیه آن با شما همکاری نمودند ؟ شما را چه زمانی میتوانیم روی استیج ببینیم؟

نام این اثر آروم بخواب که مدیریت هنری کارهای بنده بر عهده آقای شیری است و شعر و ملودی از آقای آرش عدل‌پرور ( آرش ای‌پی ) ، تنظیم از آقای سعید سام و ویدئو نیز از آقای ابراهیم علیپور است.

در ماه‌های آینده قرار است چند آهنگ مجاز از شعرها و ملودی های خودم و دیگر دوستان منتشر کنیم.با دید هنری گروه از بنده ، احتمال دیدن من در کمتر از یک سال آینده روی استیج وجود دارد.

در پایان ضمن تشکر از پایگاه خبری خبر راست بخاطر توجه به حوزه موسیقی، امیدوارم که حمایت ها از شهری که من در آن بزرگ شدم بیشتر شود تا ما بتوانیم کارهایی منتشر کنیم که به دل مردم بنشیند.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *