به گزارش خبر راست، در پی پخش تصاویری در فضای مجازی در مورد برخورد زننده یکی از کارکنان حراست بیمارستانی خصوصی در رشت با همراه بیمار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تایید این حادثه گفت: ماجرا را با دقت پیگیری می کنیم و با فرد خاطی برخورد می شود.

در این حادثه نیروی حراست در واکنش به اعتراضات شدید همراه یکی از بیماران و سیلی خوردن از او، این همراه بیمار را که زنی جوان است در اقدامی غیر متعارف از پشت بغل کرده و به زمین انداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز گفت: این دانشگاه و مسئولان بیمارستان پیگیر مشخص شدن ابعاد ماجرا هستند.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به اینکه به دلیل شرایط روحی و تحریک پذیری همراهان بیماران، در برخی اوقات ممکن است با کارکنان حراست بیمارستان ها تنش داشته باشند، تصریح کرد: با این وجود و به رغم اینکه با نیروی حراست بیمارستان خصوصی برخورد خوبی انجام نشد اما از وی انتظار می رفت با همراه معترض بیمار برخورد مناسبی داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: منتظر گزارش مسئولان بیمارستان هستیم و در صورت تخلف با فرد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس بیمارستان قایم رشت هم با بیان اینکه نوزاد زن جوان در این بیمارستان بستری است گفت: مادر نوزاد که می خواست با داد و فریاد و توسل به زور فرزندش را که شرایط ترخیص نداشت از بیمارستان خارج کند که با مقاومت پرستاران و کارکنان حراست مواجه شد.

دکتر کریم زادگان با بیان اینکه زن جوان به علت مشکلات روحی و روانی ناشی از اختلافات خانوادگی صلاحیت ترخیص فرزندش را نداشت افزود: نیروی حراست از رئیس پرستاران دستور داشت او را از بیمارستان خارج کند که منجر به درگیری شد.

مادر زن جوان نیز با اشاره به اینکه دخترم به علت زایمان زودرس دچار افسردگی شده است گفت: نوه من حدود یک ماه است در بیمارستان قایم بستری است.

وی با بیان اینکه دخترم به علت مشکلات عصبی ناشی از اختلافات خانوادگی در بیمارستان شفا رشت بستری بود افزود: وی می خواست با زور فرزندش را از بیمارستان قایم خارج کند.

مادر زن جوان با تشکر از پرستاران و پزشکان قایم گفت: با تلاش کادر درمانی بیمارستان وضعیت جسمانی نوه ام بهتر از گذشته است و من از مسئولان این بیمارستان گلایه ای ندارم.