29 اسفند 1402

مهلت ثبت‌نام کارت سوخت تا چه زمانی است؟

درحالی که یک هفته تا اتمام مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی باقی مانده است، آمارها حاکی است که به‌طور کلی از سوم آذرماه تاکنون جمعا حدود ۸۹۰ هزار نفر موفق به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی شده‌اند.

به گزارش خبر راست، فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی از سوم آذرماه آغاز شد و از روز دوشنبه، پنجم آذرماه هم سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت‌نام در اختیار مردم قرار گرفت. هم‌چنین از ششم آذرماه متقاضیان می‌توانستند از طریق کد دستوری #۴* برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اقدام کنند.

در ابتدا قرار شد افراد در روزهایی که بر اساس رقم سمت راست تلفن همراه آن‌ها تعیین شده، برای ثبت‌نام اقدام کنند که این محدودیت در چهاردهم آذرماه برداشته شد و مالکان فاقد کارت سوخت می‌توانند تا مهلت تعیین شده ( ۲۴ آذرماه) در هر روزی که می‌توانند از طریق روش‌هایی که از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده است، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

در این راستا، زیبا اسماعیلی ، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که تاکنون هفت میلیون نفر برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اقدام کرده‌اند، به توضیح داد: از این میان بیش از ۷۳۰ هزار نفر به‌صورت غیرحضوری، یعنی با مراجعه به سامانه و اپلیکشین خدمات دولت همراه و استفاده از سامانه #۴* و بیش از ۱۶۰ هزار نفر به صورت حضوری و با مراجعه به پلیس +۱۰ ثبت‌نام موفق داشته‌اند.

وی با اشاره به لغو زمان‌بندی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بر اساس شماره تلفن همراه اظهار کرد: از زمانی که محدودیت زمان‌بندی برداشته شد، تعداد مراجعات برای ثبت‌نام افزایش یافت.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره مالکانی که کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست است، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *