29 اسفند 1402

اقدام عملی یک فروشگاه غذای آماده طبخ در رشت برای سه شنبه های بدون خودرو

به گزارش خبر راست، از هفته گذشته طرح سه شنبه های بدون خودرو در شهر رشت همانند سایر شهرهای کشور آغاز شد. هرچند این طرح خیلی دیر به شهر رشت رسید اما هدف آن یعنی نهادینه شدن رفتاری مناسب در راستای مقابله با آلودگی هوا و سایر عوارض استفاده گسترده از خودرو، موضوعی بسیار قابل توجه است.

شهر رشت امروز با مشکلات بسیاری در حوزه ترافیک شهری دست و پنجه نرم میکند، اکنون این طرح میتواند با اقداماتی جدی در حوزه حمل و نقل عمومی، راه را برای فرهنگ سازی در زمینه استفاده از دوچرخه، ناوگان حمل و نقل عمومی و ترویج فرهنگ عدم استفاده بی دلیل از خودرو باز کند.

حال اما فروشگاه غذای آماده طبح بی بی کیو واقع در رشت، ابتدای خمسه بازار، نرسیده به میدان نبوت طرحی را برای روزهای سه شنبه در نظر گرفته است که شاید اولین گام جدی در راستای مشارکت شهروندان برای رسیدن به هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشد. در این طرح فروشگاه بی بی کیو در نظر دارد روزهای سه شنبه تخفیفی ۷ درصدی را به مشتریان خود که از خودروی شخصی استفاده نمی کنند در نظر بگیرد تا فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، دوچرخه و عدم استفاده بی دلیل از خودروی شخصی جدی تر از گذشته نهادینه شود.

همشهریان گرامی می توانند از این فروشگاه انواع کباب آماده طبخ، چاشنی‌های کباب، سوخاری، مواد پروتئینی و سایر اقلام فروشگاهی را خریداری و تهیه نمایند.

رشت20

2 یک نظر

  1. کوروش پاسخ

    سلام اگر داست مگویند واقعا به فکر شهرشان هستن کارمندان شهرداری وشورای شهر سه شنبه ها بدون ماشین بیایند یا یک سرویس خود شهرداری برای کارمندان اش بگذارد که ماشین نیاورند شهرداری منطقه 2 باعث بسته شدن کوچه پشت مسجد چله خانه وترافیک کل محله چله خانه میباشد یعنی هرروز صبح شهردارمی اید متوجه همین نمیشود

  2. علی پاسخ

    نظر من این است که عبارت آماده به طبخ از نظر دستوری درست نیست و باید با عنوان آماده طبخ تصحیح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *