ادعای اصلاح طلبی در آغوش اصولگرایان

جناب آقای دکتر سلام علیکم امیدوارم متن زیر قلب رئوف شما را نیازارد و همچنان که مدعی آزادی بیان هستید از نقد دلسوزانه ما پند گرفته و در رویه نادرست کنونی خود تغییری ایجاد کنید.

در ابتدا باید عرض کنم امیدوارم مهارت شما در پزشکی هم سنگ نبوغ شما در نمایندگی مردم در پارلمان محلی نباشد که اگر اینگونه باشد وامصیبتا…

آقای ذاکری لطفا یک بار به صورت شفاف و مشخص موضع سیاسی خود را برای روشن شدن افکار عمومی اعلام فرمایید و از برای رضای خدا از مجهول الهویت بازی کردن در این زمین و اتخاذ مواضع متزلزل دست بردارید که این مبادرت به ادامه این رویه از سوی شما دوستانتان را مایوس و دشمنان را مشعوف گردانیده است.

لطفا یک بار توضیح بفرمایید چرا؟ چطور؟ و چگونه؟ فردی که در لیست اصلاح طلبان قرار داشت و در همواره خود را سینه چاک این جریان معرفی می کند از روز اول در آغوش اصولگرایان آرمید و همواره رای وی برخلاف سایر اعضای لیست مرقوم گردیده است؟!

اگر صلاح را در این منطق میدانید و قرابت نظر بین شما و جریان اصولگرای حاضر در شورا وجود دارد آیا تا این حد پروپاگاندا و ادعای اصلاح طلبی و تخریب سایر اعضای لیست امید فریب اذهان عمومی یا لااقل اصلاح طلبان اصیل این شهر نیست؟؟

کدام کنش شما در شورای شهر در مسیر اصلاحات قرار داشته و دقیقا کدام رای شما بدون اذن و تایید همکاران اصولگرایتان مرقوم گردیده که تا این حد در گفتار و کلامتان(البته فقط در کلام) خود را آخرین شوالیه جریان اصلاحات در شورای شهر میدانید و سایرین را محکوم به منفعت طلبی می کنید؟؟

رفتار دوگانه حضرتعالی نه تنها در این حوزه بلکه در بسیاری از موارد همچون ادعای التزام به شفاف سازی، پیگیری مطالبات مردمی و… باعث شرمساری دوستان و حامیان شما گردیده است. اینکه شما مدعی پیگیری مطالبات شهروندان هستید و در اکثر جلسات به نشان اعتراض جلسه را ترک می کنید و هیچکس عملکرد تاثیرگذاری از شما به یاد ندارد چه مفهومی دارد؟؟

آیا شهروندان این شهر به شما رای داده اند تا همچون نوجوانان هیجان زده با قهر و ترک جلسه به سایرین دهن کجی کنید؟؟
برادر من اندکی فکر…
کمی تامل و تفکر…

راستی این میل به تقابل با دکتر رمضانپور نیز دیگر به بازی نخ نمای شما بدل شده است و همگان شاه بیت این غزل را از بَر شده اند!

برادر شما با تخریب بزرگان بزرگ نخواهید شد چرا که بسیاری در گذشته دور و نزدیک اقدام به این کار کرده و نتیجه ای جز رسوایی نداشته اند پس دست از این کنش دشمن شاد کن بردارید اگر نمی خواهید که مردم این شهر شما و عملکردتان را در ردیف نماینده معترض به عملکرد شورای شهر قرار دهند.

کلام آخر:
امروز در بین اصلاح طلبان مثلث فتنه ای که آمرین ایجاد جریان نفاق شده اند برای همه شناخته شده میباشند لیکن این واقعیت که شما به عامل این افراد بدل شوید و یا خود را در سایه اصولگرایان شورا نشین محو کنید از قاموس یک اصلاح طلب واقعی به دور است و به یاد داشته باشید این افراد حداقلی و معلوم الحال که امروز به عنوان اصلاح طلب حول شما پرسه میزنند سالهاست که به عنوان افرادی درجه دوم و منفعت طلب هیچ جایگاهی در این جریان نداشته و از این پس نیز نخواهند داشت پس به آغوشی بازگردید که مهد حقیقی شماست…

و من الله توفیق
یک دوست اصلاح طلب

خبر راست: انتشار یادداشت های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و برای آشنایی مخاطبان با فضای موجود منتشر شده است. حق پاسخگویی برای این عضو شورای اسلامی شهر رشت محفوظ است.