10 فروردین 1403

مشارکت 95 درصدی مردم تالش در انتخابات

فرماندار تالش از حضور گسترده مردم تالش  در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی تشکر کرد و گفت: مشارکت  بیش از  95 درصدی مردم  را در شهرستان تالش شاهد بوده ایم.

 

به گزارش خبر راست، مهندس سید عیسی مهدوی از مردم شریف شهرستان تالش به خاطر حضور آگاهانه و بسیار گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  تشکر کرد.

وی افزود:خداوند متعال را شاکریم که انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیز به پایان رسید و مردم آگاه و مؤمن شهرستان تالش با حضور باشکوه خود اثبات کردند که همچنان در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم ایستاده و به پیش می روند.

مهدوی افزود:بی شک روز 29 اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان ولایت مدار خواهد بود و خلق حماسه باشکوه سیاسی، امید دشمنان را به یأس تبدیل کرد و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

وی اضافه کرد: اینجانب از شما مردم بزرگوار و شریف  که با مشارکت  بیش از  95 درصدی در شهرستان تالش و همچنین از حسن اعتماد که برای دومین بار به دولت تدبیر و امید که با افزایش بیش از  13 هزار رای نسبت به دوره یازدهم ریاست جمهوری به دولت تدبیر و امید رای داده اید تقدیر و تشکر می کنم  و از  همه دست اندرکاران برگزاری خوب و قانونمند این انتخابات، هیات اجرایی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا ، هیات نظارت ، شورای نگهبان، هیات بازرسی ، نیروهای انتظامی و نظامی که در تحقق حماسه بزرگ سیاسی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)،روح مطهر و ملکوتی امام و شهدا و محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبریک و تهنیت گفته و برای منتخبین ملت در احراز مقام ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آرزوی موفقیت و خدمتی خالصانه و صادقانه دارم.

مهدوی همچنین از تمامی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به خاطر حضور در عرصه انتخابات و تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *