29 اسفند 1402

نان سپیدرود دوباره “بیات” شد…

خبر راست/محمد رسول محمدپور

گویا نام باشگاه سپیدرود با واژه حاشیه عجین گردیده است و این تیم و هوادارانش حالا حالاها با حاشیه سازان و حامیان آنها دست به گریبان هستند و سکوت و حتی حمایت های پشت پرده اداره کل ورزش و جوانان و شخص خانم مدیرکل از حضرات دور تسلسلی است که از عجز متولی ورزش استان گیلان در خصوص مدیریت فوتبال رشت خبر میدهد.

انتقال شتابزده تیم به کریمی در گام اول و عدم حمایت از وی در ادامه دوباره سپیدرود را وارد بحرانی کرد که اینبار سحر جادوگر نیز افاقه نکرده و در این وضعیت کریمی عطای مالکیت را به لقایش بخشید و فرار را بر قرار ترجیح داد.

در این بین و در نهایت تاسف حداکثر خلاقیت خانم مدیرکل که معمولا خود را از مشورت مشاورین دلسوز محروم میدارد! و هر چه من گفتم همان خواهد شد اصلی ترین دکترین مدیریتی وی محسوب می گردد با حداکثر خلاقیت خود جناب آقای بیات را از نیمکت ذخیره خلوت خود انتخاب و دوباره به عنوان مالک باشگاه به زمین فرستاد.

فارغ از اینکه چرا؟ چطور؟ و چگونه این نقل و انتقال مالکیت ها و مدیریت ها در کمترین شفافیت موجود انجام می گردد بررسی عملکرد بیات در دوره اخیر، چشم انداز روشنی از وضعیت باشگاه بحران زده سپیدرود در پیش رو وجود ندارد و واکنش خانم مدیر کل در قِبَل اتفاقات رخداده در خصوص باشگاه تنها رفع تکلیف تلقی می گردد.

باید دید در ادامه راه بیات که دوره گذشته فعالیت وی با اردو کشی های خودجوش! و بیانیه های أتشین و البته بی نتیجه همراه بود این بار چه آشی برای باشگاه فرهنگی و ورزشی سپیدرود خواهد پخت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *