29 اسفند 1402

شورای شهر رشت حدود سه ماه منتظر تائید حکم شهرداری یک غیربومی مانده است!

شاید باورنکردنی باشد که شورای شهر رشت حدود سه ماه منتظر تائید حکم شهرداری یک غیربومی مانده است! شورایی که فردای اعلام نظر منفی وزارت کشور در خصوص احراز حجت جذب وارد فاز انتخاب مجدد شهردار شد!

به گزارش خبر راست، به نقل از رشت20، شاید باورنکردنی باشد که شورای شهر رشت حدود سه ماه منتظر تائید حکم شهرداری یک غیربومی مانده است! شورایی که فردای اعلام نظر منفی وزارت کشور در خصوص احراز حجت جذب وارد فاز انتخاب مجدد شهردار شد!

حال اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ابلاغ حکم حسین علیقلی زاده بسیار نزدیک است و می‌بایست پیرامون انتخاب یازده نفره علیقلی زاده توسط شورای شهر رشت از تک‌تک اعضای شورا سؤالاتی را پرسید.

از اعضای شورای شهر رشت که همگی به علیقلی زاده رأی اعتماد دادند تا در یک نمایش اتحاد به شهروندان بقبولانند که درگیری‌های آن‌ها به پایان رسیده است باید پرسید ماجرای منتفی شدن مناقصه ماشین‌آلات سنگین در زمان تصدی علیقلی زاده بر شهرداری منطقه ۱۹ تهران چه بود؟!

اعضای شورایی که تنها بر روی شهرداران غیربومی اتحاد دارند و هنگام انتخاب فردی از جنس خود و همشهری‌شان آبستراکسیون می‌کنند طبیعتاً باید پاسخ بدهند که دلیل رد صلاحیت حسین علیقلی زاده در شهرداری اسلامشهر چه بوده است؟ به چه دلیل دادگاه شبانه حکم شهرداری علیقلی زاده را برای شهرداری شهرری لغو کرد؟! یا مثلاً به چه دلیل علیقلی زاده در مرحله نخست بررسی فرآیند تائید صلاحیت برای شهرداری رشت موفق نبود؟

اعضای متحد شورای شهر رشت که همگی در کنار هم به علیقلی زاده که اصالتی سرابی دارد رأی دادند می‌بایست پاسخ بدهند که دلیل استعفای پیش‌بینی‌نشده علیقلی زاده از شهرداری همدان چه بوده است؟ آیا اعضای شورای شهر رشت در خصوص دلایل ابلاغ حکم انفصال‌ازخدمت علیقلی زاده خبر دارند؟!

در این میان انتظار می‌رود یک‌بار برای همیشه اعضای شورا پاسخگوی مردمان این شهر باشند، مردمانی که یک‌به‌یک آنان در انتخابات شوراها با رأی اعتماد به منتخبین خود آرزوی شهری بهتر داشتند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *