10 فروردین 1403

به چند اسماعیل حاجی‌پور جهت احقاق حق گیلان و گیلانی نیازمندیم!

شبی که گذشت اسماعیل حاجی پور مرد اول گیلان و مرد اول فوتبال کشور بود. قهرمانی که مقابل بی‌عدالتی سر خم نکرد و هیچ‌گاه تسلیم خواسته‌های غیرعقلانی فدراسیونی‌ها نشد.

 

به گزارش خبر راست، حاجی پور ایستاد تا حق مردم شهرش را بگیرد. حاجی پور فریاد مظلومیت یک استان بود. استانی که برخی آن را با زباله‌دانی پتروشیمی خود اشتباه گرفته‌اند؛ اما حاجی پور این بار در قلب خوزستان ایستاد و فریاد حق‌طلبی سر داد.

مرد اول شب تاریخی ۱۲ خرداد ۹۸ حتی یک بار هم پایش نلرزید که شاید به خاطر پافشاری برای حضور تماشاگرانش دورِ حضور در لیگ یک را خط بکشد. ایستاد و حرفش را به کرسی نشاند. حرفی که از ابتدا تا انتهایش حق بوده و هست.

ناجی داماش یک شبه محبوب‌ترین فرد در گیلان شد. کسی که مقابل حرف زور سر خم نکرد و این ایستادگی او خط پایانی برای سعید فتاحی، مرد اول حاشیه‌های چند سال اخیر فوتبال کشور بود.

استان گیلان برای دفاع از جایگاه خود، برای حق‌طلب و ایستادگی مقابل حق کشی نیاز به چند اسماعیل حاجی پور دارد. حاجی پورهایی که مقابل حرف زور سر خم نکنند و اجازه ندهند به‌سادگی حقشان خورده شود. داشتن چند اسماعیل حاجی پور برای احقاق حق گیلان و گیلانی کافی است

رشت20

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *