29 اسفند 1402

حاج محمدی اهل باج نیست و در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ثابت قدم و استوار است

 خبر راست/ سجاد علیپور

 هنوز چند روز از معارفه شهردار جدید رشت دکتر ناصر حاج محمدی نگذشته که برخی رسانه ها در اقدامات از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده خود اقدام به تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نمودند.

شهردار رشت روز گذشته حجت الاسلام تهم را بعنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری رشت منصوب کرد این موضوع به مزاج برخی خوش نیامد و دستاویزی شد که برخی رسانه ها با ایجاد هیاهوی کاذب خبر از انتصاب ۲۶ غیر بومی در شهرداری رشت را دادند ، خبری که هر چند هنرمندانه بر اساس شنیده ها اعلام شد اما باعث تشویش اذهان عمومی و واکنش مردم در رسانه ها گردید و شهردار تازه وارد را با اولین چالش روبرو کرد.

 

خبری که غیر رسمی تکذیب شد و در واقع فقط یک هدف را دنبال میکرد و آن چیزی جز اعمال فشار بر حاج محمدی نبود این رسانه ها در اولین قدم خواستند به شهردار بفهمانند که در این شهر رئیس کیست تا وی قافیه را باخته و با آنها وارد مذاکره شود.

شاید این روش بر روی برخی شهرداران پیشین و یا بعضی اعضای شورای شهر رشت جواب دهد اما سخنرانی حاج محمدی در روز معارفه و همچنین نوع رفتار وی با نزدیکان خود و همچنین نقل قول برخی اعضای شورا که با وی همنشین بوده اند گویای این مطلب است که حاج محمدی اهل باج نیست و در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ثابت قدم و استوار است.

در روزهای آینده با اتفاقات مثبتی که در شهرداری به وقوع خواهد پیوست مطمئنا مردم رشت رایحه خوش خدمت را خواهند چشید و در این مسیر رسانه های بر حق پشتیبان وی در پیشبرد اهداف او استوار خواهند ماند البته در هر جا که بر مدیریت شهری نقدی وارد شد ماهیت رسانه ایجاب میکند که آن را متذکر شوند.

با توجه به وضعیت حساس شهر رشت و تحمل یکسال هیاهو اکنون شاید وقت آن باشد که مراجع قضایی و امنیتی در برخورد با اینگونه رفتارهای منفعت طلبانه بدون اغماض برخورد نمایند تا شاهد بستری برای آبادانی رشت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *