10 فروردین 1403

مالک جدید سپیدرود مشخص شد | طی ۴۸ ساعت آینده قرارداد انتقال نهایی می‌شود

به گزارش خبر راست، عباس پاسیار مبارکی که از ابتدای فصل جاری به عنوان اسپانسر باشگاه سپیدرود رشت در این باشگاه حضور دارد در توافقی سه جانبه با علی کریمی مالک پیشین و کیومرث بیات مالک مستعفی باشگاه سپیدرود به زودی عنوان مالکیت سپیدرود را بدست خواهد آورد.

 

در جلساتی که در این مورد ظرف چند هفته گذشته بین پاسیار مبارکی، کریمی و بیات در رشت و تهران برگزار شد طرفین به نقاط مشترک رسیدند و قرار است که مشکل مالکیتی این تیم ریشه دار یک بار برای همیشه حل شود.

 

بنابراین گزارش طی ۴۸ ساعت آینده قرارداد انتقال نهایی خواهد شد و به امضای هر سه طرف قرارداد می رسد و پس از امضای انتقال و انجام تعهدات ذکر شده در قرارداد و تایید آن توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان با صدور پروانه مالکیت، عباس پاسیار مبارکی به صورت رسمی مالک باشگاه سپیدرود رشت خواهد شد.

 

پس از اینکه در خردادماه سال جاری کیومرث بیات از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت استعفا داد این باشگاه ریشه دار و مردمی بدون مالک اداره می شود و سپیدرود فصل جاری را با مدیرعاملی مسعود حیدری و در ادامه افشین ناظمی آغاز کرده و جای خالی مالک در این باشگاه مردمی برای حل مشکلات و مسایل مالی و کلان به شدت احساس می شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *