به گزارش خبر راست، به نقل از فارس، جلال‌الدین محمد شکریه با تبریک و تسلیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقاب اسلامی و مردم ایران و آزاده‌خواهان  اظهار کرد: جامعه اصناف و بازاریان امنیت کشور را مرهون خون شهدا و رشادت‌های دلیرانی چون سردار دل‌ها می‌داند.

وی از تعطیلی بازار بزرگ رشت در روز پنجشنبه خبر داد و افزود: بنا بر درخواست بازاریان با همکاری اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف مرکز گیلان، بازاریان رشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مسجد گلشن بازار رشت برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان به حضور سردار سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان اشاره کرد و افزود: روز پنجشنبه با حضور گسترده مردم و به‌ویژه بازاریان رشت مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد گلشن بازار رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مظهر ایستادگی و همبستگی ملت ایران است، افزود: حمله ددمنشانه و جنایت‌کارانه آمریکا و ایادی آنان در شهادت سردار سرافراز اسلام و هم‌رزمانش روحیه مقاومت و همبستگی مردم کشورمان را مضاعف کرد.