29 اسفند 1402

بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت به پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی مجهز می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی استان گیلان در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت راه‌اندازی می‌شود گفت: این دستگاه با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای این بیمارستان خریداری شد.

به گزارش خبر راست،  محمدحسین شهدی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت اظهار داشت: مدیریت درمان استان گیلان در بخش درمان مستقیم با 13 مرکز و درمان غیرمستقیم با 2 هزار و 100 موسسه درمانی به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در گیلان خدمات می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید بر اینکه مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی گیلان به‌طور مطلوب در استان پراکنده است گفت: مدیریت درمان استان گیلان با دارا بودن یک بیمارستان، 2 پلی کلینیک تخصصی، 6 درمانگاه تخصصی، 3 درمانگاه عمومی و یک کیلینیک مستقل دندانپزشکی به بیمه‌شدگان ارائه خدمات می‌کند.

شهدی‌نژاد با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 708 هزار نفر در سال 95 در مراکز ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان پذیرش شدند افزود: در سال 95 یک میلیون و 200 هزار نسخه در داروخانه‌های مراکز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان پذیرش شدند.

وی از کسب رتبه نخست کیفیت واحد آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در امور رسیدگی به بیماران تالاسمی رتبه نخست بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور را کسب کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان، رضایت‌مندی 96 درصدی بیماران بستری در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت را یک دستاورد بزرگ برای مدیریت درمان استان عنوان کرد و گفت: طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت با اعتباری بیش از 39 میلیارد ریال در این بیمارستان اجرا شد.

شهدی‌نژاد با بیان اینکه حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در مراکز ملکی تامین اجتماعی در رشت اجرا شده است تصریح کرد: این طرح از هدر رفتن منابع مالی و انسانی جلوگیری کرده و خطای انسانی در تجویز و نسخه‌خوانی را کاهش می‌دهد.

وی از خریداری پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی استان توسط بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت به پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی استان مجهز می‌شود و این دستگاه با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال برای این بیمارستان خریداری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *