10 فروردین 1403

دیوار کشی پلیس راهور رشت زیر پل تقاطع گاز

گذشته از این سوالات که آیا بر اساس قانون می توان مصداقی از شارع عمومی را با شرایط فوق محصور و دیوار کشی نمود و آیا چهره زشت این دیوار کشی گذشته از امنیت و استحکام آن با اصول زیباسازی شهری تطبیق دارد ؟

به گزارش خبر راست، چند روزی است که شهروندان رشتی با عبور از زیر تقاطع غیر همسطح گاز با صحنه ای بسیار نادر و عجیب روبرو می شوند.
ظاهرا ایستگاه پلیس راهور مستقر در زیر پل که پیش از این محدوده خود را با توری فلزی محصور کرده بود در حرکتی عجیب و ناباورانه اقدام به دیوار کشی با سنگ بلوک به دور این پاسگاه کرده است، آنهم دقیقا در وسط شهر و از قضا در وسط خیابان و زیر تقاطع غیر همسطح!
گذشته از این سوالات که آیا بر اساس قانون می توان مصداقی از شارع عمومی را با شرایط فوق محصور و دیوار کشی نمود و آیا چهره زشت این دیوار کشی گذشته از امنیت و استحکام آن با اصول زیباسازی شهری تطبیق دارد ؟ بیشتر باید یک خسته نباشید و خدا قوت به جمشیدپور سرپرست شهرداری شهر رشت و شورای پر ادعای چهارم این شهر گفت که در روزهای پایانی این شورا اوج نظارت و دفاع از حقوق شهروندان خود را به منصه ظهور گذاشته و نسبت به این موضوع سکوت اختیار کرده اند.
تصاویر خود گویای واقعیت است و بنظر نمی رسد که در هیچکدام از شهرستانهای گیلان و حتی شهرستانهایی که سابقا تحت مدیریت شهری فرامرز جمشیدپور اداره می گردید شاهد چنین شاهکاری در قلب شهر باشیم!

گیل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *