10 فروردین 1403

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد فردا منتشر میشود

سخنگوی سازمان سنجش: کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا منتشر می‌شود.

به گزارش خبر راست، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نهایی کارشناسی ارشد از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

حسین توکلی با اشاره به انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد در این سایت اینترنتی افزود: پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم باید برای اطلاع از تاریخ و محل نام نویسی ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند و در صورتی که تاریخی اعلام نشده باشد، باید در یکی از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۱۳ تا ۱۵ شهریور با همراه داشتن مدارک به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
وی گفت: پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با توجه به اطلاعیه‌ای که در سایت اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir منتشر شده است در یکی از روزهای سه شنبه و یا چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ شهریور با همراه داشتن مدارک به واحد محل قبولی مراجعه کنند.
این آزمون هفتم و هشتم اردیبهشت برگزار شد و ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب در این آزمون نام نویسی کردند که از این تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *